ΟΜΟΝΟΙΑ

ΟΜΟΝΟΙΑ
Η Ομόνοια σε όλο της το μεγαλείο το 1920.

Παρασκευή 1 Αυγούστου 2014

"...Ο δρόμος της ζωής μπορεί να είναι ελεύθερος και ωραίος.               

                                                                αλλά χάσαμε το δρόμο.
                Η πλεονεξία δηλητηρίασε τις ψυχές των ανθρώπων,
    περιμάντρωσε τον κόσμο με μίσος, μας οδήγησε στη βήμα
         με στρατιωτικό βήμα, στην αθλιότητα και την αιματοχυσία.
                    Αναπτύξαμε ταχύτητα, αλλά κλειστήκαμε σε αυτήν.
                                           Οι μηχανές, που δίνουν την αφθονία
                                                            μας άφησαν στη στέρηση.
                                         Οι γνώσεις μας, μας έκαναν κυνικούς.
               σκεφτόμαστε πάρα πολύ και αισθανόμαστε ελάχιστα.
                Περισσότερο από μηχανές χρειαζόμαστε ανθρωπιά.
                             Περισσότερο από νοημοσύνη, χρειαζόμαστε 
                                                                   καλοσύνη και ηπιότητα.
Δίχως αυτές τις ιδιότητες, η ζωή θα είναι βίαιη και όλα θα χαθούν."

Τσάρλυ Τσάπλιν
(Η τελική αγόρευση του Σαρλώ στον "Δικτάτορα".΄

Όμως ο κόσμος σήμερα προσπαθεί να ξεπεράσει το εαυτό του, μόνο και μόνο για να αποκτήσει όλο και περισσότερα υλικά αγαθά, ξεπουλάει ακόμα και το ίδιο του το πνεύμα  = ψυχή, χρησιμοποιώντας λάθος τις επιστήμες, μεταλλάσοντας τα πάντα για το κέρδος, τελευταίο πράμα που θα μεταλλάξει θα είναι αυτός ο ίδιος ο άνθρωπος, και αυτό θα είναι και το τέλος του.
Βάγιας Εμμανουήλ.

Ο Άνθρωπος δεν κινδυνεύει από τον εαυτό του, αλλά......από το χρήμα.....



Πρόλογος

Ιστοροδρόμιο: Σελίδες Ιστορίας.

Είναι περιττό να μιλήσουμε για τι μιλάει αυτή η σελίδα, αφού ο τίτλος της τα λέει όλα, εκτός όμως από τα ιστορικά θέματα που εδώ θα ερευνούμε, όλοι όσους μας ενδιαφέρει η ιστορία, θα κάνουμε διάλογο μεταξύ μας, λέγοντας ο καθένας την άποψή του, αλλά χωρίς γενικεύσεις για κάθε θέμα.

Η βασικές μας απόψεις σχετικά με την ιστορία, είναι οι παρακάτω, και συμπικνώνοται σε τρία σημεία, 1) την έρευνα = μελέτη, 2) τον διάλογο, που σημαίνει ότι, σε περίπτωση που για κάποιο θέμα, ανακαλύπτεται κάτι καινούργιο να συμπεριλαμβάνεται σε αυτό που υπάρχει, και 3) χωρίς γενικεύσει για κάθε θέμα, διότι σε όλες τις περιπτώσεις, οι διάφορες ιστορικές αιτίες είναι τελείως διαφορετικές η μια από την άλλη και σε κάθε άτομο έχει διαφορετική επίδραση και φυσικά και αντιμετώπιση, επομένως οι γενικεύσεις απορρίπτονται.

KAI ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΤΥΠΗΜΑ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΣΤΗ ΣΑΤΙΡΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ

Αυτό δεν είναι το πρώτο, ούτε το δεύτερο ούτε το χιλιοστό κτύπημα από ανθρώπους σε ανθρώπους, και τους δολοφονούν, ανώνυμους ή επώνυμους, έχει συμβεί εκατοντάδες φορές στο παρελθόν, όχι μόνο σε ανώνυμους αλλά και επώνυμους, Κένεντι, Λένων.

Και το χειρότερο, είναι ότι αυτό το “τελευταίο” κτύπημα στο Παρίσι, δεν θα είναι το τελευταίο, αλλά στο μέλλον θα δούμε κι άλλα, αλλού από διαφορετικούς ανθρώπους, επώνυμους ή ανώνυμους.

Οι λόγοι είναι απλοί και τους γνωρίζουν πολύ καλύτερα, όχι αυτοί που θα μπουν στο μέλλον να κάνουν μια τέτοια απόπειρα, αλλά αυτοί που κρατάνε στα χέρια τους τις τύχες των λαών όλου του κόσμου.
Αυτοί λοιπόν, που κρατάνε τις τύχες των λαών όλου του κόσμου, είναι και αυτοί που προωθούν τις τεχνολογίες, που σήμερα έχει φτάσει σε τέτοια σημεία προόδου, που έχει καταντήσει ανεξέλεγκτη η προοδευτικότητα της.
Και όσο η τεχνολογία ανεβάζει τους ρυθμούς της αναπτύξεώς της τόσο, πιο κοντά φέρνει, στο έγκλημα, ανθρώπους σαν όλους αυτούς που έκαναν στο παρελθόν κάποιο κτύπημα.

Συμπέρασμα: η τεχνολογία που προωθούν τα κράτη, έχει φτάσει σε τέτοια επίπεδα, που την (επόμενη φόρα κάπως μακρινή στο χρόνο δεν λέω), το δάκτυλο από το κουμπί που θα φέρει τον πυριτικό όλεθρο θα βρίσκεται σε απόσταση ανάσας, τόσο λίγο θα απέχει...και τότε, αν συμβεί αυτό, δεν θα μείνει κάνεις πάνω στον πλανήτη για να θρηνήσει τα εκατομμύρια καμμένα κορμιά που θα βρίσκονται πεσμένα νεκρά, για τον απλό λόγο, ότι δεν θα υπάρχουν πλέον ζωντανοί.

Φυσικά μπορούν να υποστηρίξουν μερικοί, πως αν κάποιος θέλει να σκοτώσει κάποιον μπορεί να ο κάνει και με μια πέτρα.

Ναι! Είναι η απάντηση, με μία πέτρα, αλλά σε καμία περίπτωση, μια πέτρα δεν μπορεί να δημιουργήσει έναν όλεθρο και η επίθεση με μια πέτρα μπορεί και να περιοριστεί, αλλά αυτό που συνέβη με τα Κασλάνικοφ, ήταν αδύνατο να το περιορίσει κανείς, επομένως, μπορείτε τώρα τι μπορεί να συμβεί, όταν η τεχνολογία φτάσει στα επίπεδα που θα μπορεί κάποιος, που γιατί όχι, και ποιος μπορεί να το εγγυηθεί, ότι το δάκτυλό του δεν μπορεί να φτάσει και πάνω από το κουμπί που αναφέρεται παραπάνω. Αφού τα τεχνολογικά εφόδια θα τα έχει στη διάθεσή του.




ΜΝΗΜΕΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ {Ένα βιβλίο μελέτης}.

Σε αυτό το βιβλίο ο Βάγιας Εμμανουήλ, κατέγραψε όλα τα ιστορικά πρόσωπα που βρίσκονται θαμμένα στο Α' Νεκροταφείο Αθηνών, με χρονολογική σειρά από το 1790 μέχρι το 2010, μαζί αναφέρει και σύντομες αναφορές για τη ζωή και το έργο αυτών των ιστορικών προσώπων και έτσι έχουμε μια σημαντική εργασία που παρουσιάζει την εξέλιξη της ιστορία της Ελλάδας από την εποχή του διαφωτισμού μέχρι το 2010.Σε αυτό το βιβλίο καταχωρούνται:Οι Πολιτικοί, οι Λογοτέχνες, οι Διαφωτιστές, πρόσωπα που πήραν μέρος στην Επανάσταση του 1821, οι Απόγονοί τους, διάφορα πρόσωπα που έπεσαν σε μάχες στους πολέμους που πήρε μέρος η Ελλάδα, ακόμα οι λογοτέχνες, οι ζωγράφοι, οι γλύπτες, όπως και οι ηθοποιοί και οι τραγουδιστές. Είναι μια σπάνια εργασία μοναδική στο είδος της γίνεται για πρώτη φορά και παρουσιάζει μεγάλο ερευνητικό ενδιαφέρον, για αυτούς που ασχολούνται με τις τέχνες την πολιτική και τα γράμματα. ακόμα έχει να προσφέρει πολλά και στους αναγνώστες που δεν έχουν αντικείμενό τους κάποια σχετική επιστήμη, γιατί μπορούν να γνωρίσουν μέσα από αυτό το βιβλίο τους απογόνους τους. 
Σχήμα 17 Χ 21 
Σελίδες 96.
Η τιμή του καθορίζεται στα 7 Ευρώ.

Το βιβλίο "Οι Κοινωνικοί Αγώνες" κλπ. γραμμένο από προσωπικές εμπειρίες, αλλά και από διαβάσματα εφημερίδων και περιοδικών από τα οποία παραθέτω αποσπάσματα, για την εγκυρότητα των γεγονότων, είναι πολύ σημαντικό για αυτούς που θέλουν να έχουν μερικές ακόμα πληροφορίες σχετικά με τα γεγονότα μιας περιόδου, και ενός κινήματος, του κινήματος των Αντιεξουσιαστών το οποίο παρακολουθούσαν πολλοί λίγοι πολίτες και ελάχιστα γνωρίζουν για την ιστορία του. ΜΑΝΟΛΟ.
Σχήμα 12 Χ 17
Σελίδες 120 
Η τιμή του καθορίζεται στα 7 Ευρώ.

Tι μας Θυμίζει,
Η ΕΚΛΟΓΉ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ.
Μεγάλη ανακατωσούρα, κι όλοι έχουν γίνει σούρα, και δεν ξέρουν που βαδίζουν και που πηγαίνουν με αυτή την περίπτωση (βάσανο) που έχει ανοίξει μεγάλες πληγές πολιτικές και αθεράπευτες, για τη ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, που η δυστυχισμένη, βλέπει να τσακίζονται τα πόδια της και κάνει απεγνωσμένες προσπάθειες να τα κρατήσει γερά, αλλά θα αποδειχτεί αυτό μάταιο και την βλέπω να ματώνει και τίποτα να μην τη σώνει.
Εκτός αν θυμηθούν τα πολιτικά εκλογικέ σχεδία του μεγαλύτερου διεφθαρμένου πολιτικού του Βούλγαρη, που το 1875 αν θυμόμαστε καλά και τι έγινε αν δεν θυμόμαστε τη χρονολογία αλλά γνωρίζουμε τα έργα του τότε πολιτικού πού ήταν πρωθυπουργός, και για να μείνει στην εξουσία τα έκανε πλακάκια με τον πρόεδρο της βουλής τότε τον Κασημάτη, και αντί να παρουσιαστούν 85 ψηφισμένα μέλη της  κυβέρνησής  του εμφανίστηκαν επιπλέον αλλά 7 για να γίνουν 92 και να παραμείνουν στην εξουσία.
Τότε ξέσπασε μεγάλο σκάνδαλο, και οι εφημερίδες βούϊξαν, στυλίτες τους αποκάλεσαν, από μια συνήθεια της αρχαία Ελλάδας που υπήρχε τότε, να καταγράφουν των διεφθαρμένων πολιτικών τα ονόματα σε ένα στύλο να τον τοποθετούν σε δημόσιο χώρο και να βλέπει ο κόσμος με ποιον πολιτικό έχει να κάνει, και σήμερα μπορεί να γίνει αυτό αλλά όχι με στύλους, αλλά να γεμίσουν όλο τον Υμηττό με φωτεινές επιγραφές που να γράφουν τα ονόματα των διεφθαρμένων πολιτικών και να τα θαυμάζαμε.
Είχαμε μείνει εκεί που ο Βούλγαρης ο πρωθυπουργός της απάτης έκανε αυτό το κόλπο και αν δεν το καταλάβαιναν οι αντίπαλοί του θα έμενε στην εξουσία με αυτή την κομπίνα που αναφέραμε πριν.
Κάτι παρόμοιο μπορεί να κάνει και ο Σαμαράς με την παρέα του, για να καταφέρουν να βγάλουν  πρόεδρο, εξάλλου για τίποτα άλλο, από ότι έδειξε αυτός και η παρέα του, δεν είναι ικανός τουλάχιστον αν το κάνει αυτό, στις προεδρικές εκλογές, θα προσφέρει άφθονο γέλιο στους Έλληνες πολίτες και θα το διασκεδάσουν περίφημα.
Στυλίτες, το ακούτε Νεοδημοκράτες, στυλίτες, μπας και γελάσει λιγάκι το χειλάκι μας. 

Αλήθεια γιατί δεν καταργείται ο θεσμός της (μούμιας) πολιτικού του προέδρου;



Tι μας Θυμίζει,
Ο ΕΜΦΙΑ, ο νέος φορολογικός νόμος, μας έφερε στο νου, άλλο ένα φορολογικό φοβερό γεγονός που συνέβη στις 8 Μαρτίου 1886, ημέρα εορτή της γυναίκας,  που εορτάζεται σε όλο τον κόσμο ως ημέρα αφιερωμένη στη γυναίκα, έκπληκτοι οι Αθηναίοι πολίτες, είδαν να κρέμεται από τα μανταλάκια των περιπτέρων και τα κιόσκια που υπήρχαν τότε, στα κεντρικά σημεία της Αθήνας, που πουλούσαν διάφορα έντυπα και μία εφημερίδα πολύ ξένη για αυτούς, ήταν η “Εφημερίς των Κυριών”. Έτσι για πρώτη φορά οι Έλληνες πολίτες μέσω αυτού του εντύπου έρχονται σε επαφή με τα γυναικεία ΖΗΤΉΜΑΤΑ, το γυναικείο κίνημα όπως το λένε σήμερα.
Αυτή η εφημερίδα ήταν εβδομαδιαία, όπως και οι περισσότερες ειδικές εφημερίδες και οι σατιρικές, διευθυντής στην πρώτη σελίδα φιγουράρει το όνομα της Παρρέν Καλλιρρόης, που με αυτή της τη θαρραλέα για την εποχή εξόρμησή της, έμελλε να γίνει η πρωτοπόρος για την ιστορία του φεμινιστικού κινήματος στην Ελλάδα, και έτσι να αναφέρεται πάντα όταν ανοίγει το θέμα αυτό.
Τα γραφεία της εφημερίδας ήταν στην οδός Μουσών, όπως λεγόταν τότε η Καραγιώργη Σερβίας, στο σύνταγμα.
Δυστυχώς εδώ δεν είναι το θέμα μας να αναδείξουμε περισσότερα σχετικά με την εφημερίδα αυτή, οι σκοποί της νομίζουμε πως είναι κατανοητοί από όλους και προχωράμε σε κάτι που έχει και ιστορική σημασία, και έχει να κάνει με το πρώτο φύλο της εφημερίδας και με το άρθρο:
Φόρος επί των αγάμων”, δημοσιεύτηκε στη σελίδα 3 και στη στήλη 2, όπου κάπου γράφει:
Δεν εννοούμε διατί οι άγαμοι ούτοι Κύριοι, οι υπολαμβάνοντες εαυτούς ευφυεστέρους των άλλων, διότι αφήκαν αλώβητον την ελευθερίαν των, να μη πληρώνωσι ουδέν προς την πατρίδα φόρον, ενώ δια της αγαμίας των ταύτης γίνονται προς αυτήν τόσον κακών πρόξενοι”.

Διαβάζοντας οι άγαμοι άνδρες το κείμενο αυτό, αμέσως τρομοκρατήθηκαν στην ιδέα να φορολογούνται, τότε αποφάσισαν να συγκεντρωθούν και να αντιτάξουν την γνώμη τους, ο χώρος συγκέντρωσης καθορίστηκε η πλατεία Αμερικής, και από αυτή την κίνηση των αγάμων από τότε, η πλατεία αυτή ονομαζόταν και “Αγάμων”.


Η “Εφημερίς” Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 1886 Σελ. 1 Στηλ. 1.γράφει:
ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
Στην αγορά υπήρξε εξαιρετική κίνηση, εντύπωση έκανε η γενική της εικόνα με τον πρόσθετο διάκοσμο των καταστημάτων με τα τρόφιμα, αλλά και οι παιδικές φωνές με τα τραγούδια τους αυλούς και τα τύμπανά τους, έδιναν μια ευχάριστη ζωηράδα.
Αυτή τη χρονιά οι Αθηναίοι ψώνιζαν από τη Νέα Αγορά που είχε μόλις αποπερατωθεί η παλία.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου